för att göra en kort historia lång.

hjehejehjehjhej.
jag luktar färgborttagningsmedel om fingrarna. trots att jag tvättat dom minst 100 gånger.

jag skulle måla en trädgårdsmöbel och glömde förstås ta på mig handskar, så ena handen var mer eller mindre täckt av vit färg eftersom jag målar så himla effektivt! efter mycket letande hittar jag den miljö & eld farliga flaska som ska hjälpa mig med mina problem. nästan utan att överdriva så stod jag i en kvart och försökte öppna korkjäveln. den var ju barnsäker och den gick bara inte att få upp. tillslut slet jag av hela öppningen typ (som sedan gick att sätta tillbaka) och dränkte mina händer i vätskan. och nu går det som sagt inte att få bort lukten.
så. och dessutom såg jag att popagandabiljetterna kostar 700 kr!!!!!!!!! och inte 500 som jag trodde. attans.
lite olycklig är jag alltså. hungrandes ska jag nu sitta o vänta på mina päron som är och handlar. och aldrig kommer komma tillbaka.
hejdå.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0