alabama

mmmmm. jag sitter o lyssnar på bra musik. och längtar tillbaka till wayout helt hysteriskt mycket. nästan så att jag helt seriöst blir ledsen. och åh. peace and love, saknar det också. hela grejen liksom. fanns några stunder när allt inte kändes hundra procent värt liksom, men såhär efter så vare verkligen det. åh, längtar till nästa sommar och alla festivaler man måste pallra sig iväg till om man har nå cash.
igår tog jag ut alla gamla papper, typ hundra stycken, från mitt gamla räknehäfte, tänkte liksom återanvända det eftersom det finns massa sidor kvar. hehe. nu ligger iallafall pappershögen här bredvid mig. får lite ångest när jag tänker på hur mycket ångest matte orsakat. fast inte så HIMLA mycket egentligen, inte alls lika mycket som alla andra ämnen. matte har jag alltid kännt att det på nåt sätt alltid måste gå hyffsat. så det är väl mer frustration man kännt på lektionerna, än ångest. 
idag fick jag två nya lärare, Niklas & Anna. svenska respektive engelska. dom verkar bra tror jaaa.
åh nu har jag ont i ryggen. hejjjjdå.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0