vi som älskar hästar sitter längst bak i bussen

IDAG. har jag varit på gamla fina ekis. tillsammans med anna&anna. det va fint.
fast ekis är typ halvdött utan oss. 9m. det är helt sjukt. alla verkar mer eller mindre döda eller deprimerade.. CP. stackars dom. jag blev lite ledsen. vi sprang iallafall runt efter daniel hela tiden typ, som förövrigt tyckte det va kul :D och så åt vi macka och smakis i kiosken, gick till m-laget, hälsa på rektorn, biträdande rektorn och dick (eller jeggan gjorde detta, dick hoppade hon upp i famnen på också..) och sist men inte minst var vi på "9m's" (OMG, åttorna alltså, fast nior nu..) kör lektion. me johan och daniel. det va narrrr.
efter detta begav vi oss in till staden. jag skulle fika med min klass på 60 men det blev heeeelt cp. slutade med att jag, bea, moa, madde och emma satt där iallafall, haha.
sen åkte jag å emma hemmmm efter lite cp, åkte fel med tunnelbanan och hahah.
idag har jag gjort ytterst lite matte, ungefär som igår. herregud. jag måste verkligen plugga.
men nu ska jag läsa lite geografi och sen kolla på "Lite sällskap", mitt nya favoritprogram! och äta upp sista äppelkakebiten också ja.
PUSSSSS


jag hittade en fin skylt åt jeggi på bussen. den kidnappades. och sitter nog vid dethär laget på hennes vägg hemma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0