as I went down in the river to pray

nu går min familj och röstar. jag orkar inte följa med. ser lite lagom vacker ut idag.
igår såg jag Inception med emma, hedda och offan. den var fett bra.
på tåget hem höll jag på att åka förbi min station. somna.
idaaaag. har jag hittills inte gjort något vettigt alls. kollat på fb bilder från löparö och gotland. åh vad jag saknar.
det är fett fint väder ute. jag blir lite ledsen för att jag slösat bort dagen typ.
men nä! nu ska jag plugga fan, och skriva i min almenacka! :)))))
imorn ska jag hälsa på i gamla ekis me jegg o ejeby. och sen fika me klassen.
OCH IDAG ÄRE VAL. omg. fett fin dag o ha val på iallafall.
jag längtar verkligen till vintern typ? helt cp. men jag gör det. och så längtar jag till mer "djupare" höst liksom. om ni fattar. åh. mys.
förresten läste jag ut HERAKLES för några dagar sen, svenska boken. den va faktiskt typ rätt bra. hah.
mmm men mumma. nu, plugg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0