zebra

just nu saknar jag julita, götet och dalarna sjukt mycket.
blä. vilket får mig att tänka på andra saker jag saknar också förstås.

annars har jag gjort tyskan tills imorn och teoriläxan. enda som återstår just nu är väl att öva piano, har terminens första lektion imorn. hejja. hösten är fin. men jag vill skaffa nya, riktiga höstkläder. just nu använder jag liksom lite gamla halvsommarkläder. och känner mig lite halvsjaskig. förresten går mina jeans sönder överallt. ja. mina. jeans. jag har ett par. hahahaha. jag vet är jag ett cp på riktigt. men PÅ RIKTIGT så hinner jag aldrig köpa just jeans, eller jo egentligen skulle jag väl kunna hinna. men jag tycker det är så FRUKTANSVÄRT jobbigt att hitta ett par. eller mest att pröva jeans och byxor överhuvudtaget. fett jobbigt liksom.
bl'äascmaoj.
jajaj. har inge vettttttt å säga. igt. alltså.
heppi



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0