bagera

äsch, nu har jag iallafall gjort tyskaglosorna, engelskaglosorna och skrivit klart svenskanovellennn!
resterande läxor sparar jag, fint å ha.

lite bilder har jag. som jag ännu inte visat.
nu blire bild. er.

en dag vare dimma.

en morgon såg jag en sten påväg till tåget. fast det visade sig vara en katt. hoppla.

i torsdagsmorse hade vi någon slags orientering, gående, med tipspromenadfrågor. vädret var fint och det var även sthlm.

alba var hurtig.

moa och jorun va meee!

isa o jessica me.

VAAAAAARMT vare. lite iallafall.

på eftermiddagen fikade jag med fina elsa från gamla konfannnnnn.

sen träffade jag offan. hon va galen.

påväg till kören lyste sthlm återigen med sin glans.

väl på kören blev det snart paus och då passade alex och adam på att sno mat från kyrkan!

heiiiiiiiiiiiii.

ellinor och clara. som höll för näsan för hon smed planer om att dyka ner i handfatet till vänster. som inte syns.

finn en ofelia!

i fredags när jag var påväg in till grönan satt jag på tåget och helt plötsligt la jag märke till den FANTASTISKA helgröna mannen framför mig. åh. jag blev lite kär. han va liksom grön från topp till tå nästan. dessutom stog det "green bag" på hans gröna kasse. jag var helt enkelt tvungen att ta en smygbild på denna gröna man.

emma posade som aldrig förr i kön till djurgårdsfärjan. som förövrigt va OTROLIGT lång.

sthlm senare den kvällen.

en fin bild på anna från nollningen. som jag "glömde" lägga upp. glömde - alltså tyckte den va för FUL. hahahha. nej ANNNNNNNAA. du är så ful hjärtat! men DET VET DU JU REDAN. hehehhehe. hursomhelst ville denna filur också ha en bild på sig själv på min kända blogg. HÄR FÅR DU BABY! :DDDDD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0