rishög

annars har jag idag funderat på varför man säger "du ser ju riktigt risig ut" och "han ser ut som en riktig rishög"..
detta tyckte jag lät mycket dumt, för jag menar hur ser man ut som en rishög liksom?


mycket självsäkert frågade jag pappa denna listiga fråga. han skrattade, och jag skrattade nöjt med. tills han kom med svaret att det är ju inte ris som man ÄTER som man syftar på i ordet rishög. utan rishög, sånt som man eldar med typ, en hög med kvistar och skit. MEN JAG TYCKER FORTFARANDE DET ÄR DUMT.
dethär känns inte bättre liksom:

Postat av: jeggmamamamamamammama

haahahahahahahahahahahahhaaahhahahahahahahahaha du är ju celebral pares

2010-09-13 @ 14:36:59
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: jopp

du är störd

2010-09-19 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0