you're a lovekiller

rubriken är en darin låt, ni hittar den här.
jag skäms över att jag brukar sjunga på den. men jag hörde den nån gång, helt random. på typ tv eller vare va. och den går bara inte att få ut ur huvet. det e så fruktansvärt klatschig, den e inte bra eller najs eller nåt sånt. den bara är väldigt lätt att få på huvet, och ah. nä c.p.
idag hade jag iallafall "nollning" fast det va mer typ någon slags klasskamp mellan de tre körettorna, S1a, N1a och N1b. det va typ bara halva min klass där, DOM SOM INTE VA DÄR ÄR FÖRRÄDARE, DOM SKA FÅ STRYK PÅ MÅNDAG. hoppas dom ser. fast alla andra som VA där, va kämpar, och äGDE. vi va liksom minst av alla klasser och ändå va vi bäst. fast vi vet inte ännu vem som vannnn. det får vi reda på typ nästa vecka eller veckan efter på en fest me la 3's och alla vi som va där (alltså får inte dom ettor som inte va där följa me :D hihihi)
jag tyckte vi ägde iallafall. lite jobbigt äre dock att mina händer, och armar litegrann, rycker helt cp, dom e typ döda efter en slags dragkamp kan man säga som vi hade idag. moa va kung. jag va drottning i vårat lag. HAHAHHA. va fint att jag sa det om mig själv, ingen annan sa det nämligen. men jag va kvar nästsist från mitt lag. aja anywho, nej jag vet inte. det va iallfall grymt kul, så himla värt att man kom :)))
2orna ska kanske nolla oss också, så vare tänkt från början. men ah.
ÅH mums, fett bra dag. efter det åkte jag hem och sen åkte jag till clara. vi passade olle, åt pizza och va allmänt cp tillsammans med simpe, maja och felicia :)
JAG ORKAR INTE PRATA. mest för att jag är ett cerebral pares skulle jag tro.
BILDATTACK. med ett t, ah det skulle va nåt va. mEN DET FÅR NI INTE. föööööööööööör, NI FÅR INGEN MAT, NÄ NI FÅR INGEN MAT, NÄNÄNÄ NI FÅR INGEN MAT FÖR NI SKA BANTAAAAAAAAAAAAA.

          



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0