stay there

kul statistik idag. ni vill inte veta, heh.
det ba öser ner utanför. jag vill verkligen gå ut och bara dö. och med det menar jag springa runt med någon alternativt hela typ 9m. och bli pissblöt och sen dö i en hög, frysa tills jag dör igen. och sen typ dricka te.
åh.
men istället ligger jag i någonslags koma i min säng, med datorns obehagliga ljus stirrandes i ögonen och lyssnar på klassisk musik. eller egentligen bara en låt, eller ah, ett "stycke" som är typ hundra år långt. men det passar bra när man ligger i koma. är cp trött, efter totalt cirkus 3 timmar sömn inatt. befann mig igårkväll hos helle m. clara, simon, joar, emma och sen även camilla. narrrrr. vare. idag ska jag somsagt dö. på ett eller annat sätt. kanske plugga nåt? och sen kanske träffa emma ikvälll.

förresten bakade jag i onsdags muffins till hela 9m, till kören alltså. f1 snel. och ah ne.
hejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0