SJUKT ONAJS

asså blääääääää.
jag började "plugga" vid fyra. då satt jag lite halvslött och läste i min geografibok. när klockan var fem tänkte jag ta en liten powernap för jag va trötttter. och vi skulle tydligen äta helt plötsligt fett tidigt, typ halv sex. så jag bad min fader eller mor att väcka mig en halvtimme senare. med en fin tanke om att "plugga efter maten" la ja mig nöjt i sängen satte på music och somnade sött. drömde sjukt mycket konstiga drömmar - feberdrömmar, halvvaknade ibland och såg framför mig att jag flyttade mina armar men insåg senare att dom legat helt blixtstilla hela tiden. ibland typ "växtvärkte" det i mina tänder på ett sjukt konstigt sätt. jag verkligen feberdrömde, var heelt borta. vaknade halv åtta. blev galen. och lite småsur på mina päron som tydligen hade försökte väcka mig men inte fått nåt resultat. surt satte jag mig själv och åt halvkall middag och kände värsta ilskan koka inombords. insåg någon kvart senare att det va mitt fel inte deras att jag inte vaknade..
så ah, nu sittter jag här. pluggar inte. fattar inte varför. känner mig cpstressad men låtsas inte om det. kom även på att jag ska va med på högmässan imorn med kören, och att jag har tyskaverb till måndag OCH engelskaglosor. mmmums jag älskar.
hihii!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0