MYSTERIUM

okej. nej. jag är inte tillräckligt snabbtänkt för å förstå vem detta är.
mina två gissningar är:
1. joppe. för att: hon/vi brukar köra med det där stava som en 7åring. och göra fula grejer som "!!!!!!!!!! :p" och rubriken på inlägget är "joppe, du kan va störd" varför det kanske inte är hon: fattar inte barnvaktgrejen.  

2. ståhle. för att: vi har tjafsat lite om att hon sitter barnvakt 24/7, hahaha. varför det kanske inte är hon: känns inte som en emma kommentar, hon skulle inte skriva på det sättet.. hahahahh.

ah. f12 fattar jag inte heller riktigt. tänkte att det blev f1=fett+2= fett-two=fetto.
hjälp.


Postat av: Anonym

haha.

2010-09-27 @ 19:08:53
URL: http://jegganitis.blogg.se/
Postat av: MYSTICA

(Namnnet är en ledtråd till vem jag är)



F12 - flickor tolv år.

Barnvaktsgrejen - jag syftade på ditt inlägg om 'barnvaktslappen'.

Såå, f12 och barnvakt är en sammanslagning av ditt hat mot 'barnvaktslappen'.

OCK FÖRESTEN VA DE INTE SO DOLIGT STAVATT!!!!!

2010-09-28 @ 17:59:28
Postat av: Anonym

ops stavadde fel. FÖRESTÄN ska de ju vara

2010-09-28 @ 18:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0