mobilbilder update

i torsdags såg jag och offan erik hassle på mariatorget. först gick han på gatan, sen hoppa han in och ut i sin bil och snurrade runt oss typ, och sen försvann han nerför en annan gata. först då vågade jag ta en liten smygbild. FETT COOOOLT. ioförsig har ju vi "jobbat" (hahahhahha) med honom tidigare så, det va inte så jäklarns coolt. påtal om jobba, så ska ju salem va me på åttornas, ne juste dom e nior nu. NIORNAS julkonsert. SÅ JÄVLA ORÄTTVIST! jag och anna försökte ju få me salem för typ två år sen, och först NU tycker daniel det e en bra idé. DÖ! usch.

på graninge somnade milla lite lätt på repen då och då. mys.

offan åkte vagn, bebis.

finisaaaar. åh jag gillar er.

ja jesus han va med han också. ni förstår, alla ska med! till granis. inte minst när man befinner sig i en kyrka.

sött gäng bakom mei.

daniel blev enbent lite sådär plötsligt.

frostis brain växte på höjden, men hon va fin endå. med sin blåvita mössa.

(igår)gosigt avfall på gatan. människor e bra fina dom.

idaaag. fint väder. åh. sommar. vår. sol. värme. fast höst e fint det me. lite kalllllt bah.

Postat av: offffff

åh, jag kollar din blogg varje dag för att se om du har uppdaterat men jag har HELmissat det här inlägget! Det är ändå väldigt långt och med massa fina bilder liksom. Jag som brukar rulla ner för att se om det är nåt kul litet inlägg som jag har missat! men i varje fall, jag såg det nu och jag diggar dina inlägg med bilder megamycket! hihihh. :DDDD

2010-09-12 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0