mitt huvud går aaaah

halllllå.
har ni tänkt på hur svårt det är att skriva nånting om man lyssnar på en svensk låt och sjunger med, eller en engelsk för den delen.
idag fick jag reda på en trist nyhet. från och med nu ska jag ha tyska 8.20 på måndagmornar istället för 14.50 som jag har haft hittills. SÄMST tycker jag. blää. annars har dagen rullat på. diagnos på svenskan, lite trök på engelskan. "lunchat" (hahahha) med anna, erik o emma. lunchdejt liksom. sen geografi som jag börjar GILLA faktiskt. och sen tyska rå. efter det fikade jag med offan och sen joinade anna o julia av en slump. trevligt var deeeet, iallafall.
nu har jag ätit middag i min ensamhet. pappa e på föräldramöte, mamma påväg hem från gbg. (SOM JAG FÖRÖVRIGT SAKNAR GALET) jossan på typ kör(?) och resterande syskon bor ju inte hemma vettja.
men nu ska jag faktiskt plugga matte. hade jag tänkt iallafall. awiiiiie.
purrr

efter regn kommer solsken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0