joppe, du kan va störd.

jag orkar inte alla debatter på fb-statusar. och jag orkar VERKLIGEN inte alla hata röd-grönt grupper, eller "Om Mona Sahlin blir statsminister går vi inte till skolan på måndag" och blablabla. och vad jag hatar allra mest är det eviga hatet mot de rödgröna och jublandet och skrytet om att vara moderat, eller blå. visst, att diskutera mot varandra går bra, men att "hata" någon för det parti man röstar på är väl lite extremt?

ajaaaaaa. idag har jag iallafall inte pluggat alls. bara pratat i telefon och gjort lite matte. och ätit familjemiddag med nästan hela familyn. och sen bakade mami en äppelkaka som va FETT god.
nu ska jag plugga lite till. pussy


Postat av: f12 (barnvakt ockxå)

min mama bakade epelpaj ida me ja låvar den e goddare en din mamas!!!!!!!! :p

2010-09-26 @ 23:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0