it was grace that tought me

hejj
jag sitter här å är kissnödig. som jag förövrigt är väldigt ofta nuförtiden. och nej, inte för att jag har urininflammation eller va det nu kan heta. jag bara är kissnödig liksom. nu vet ni det!
jag ska åka in lite innan nio för å träffa några i "skinnis" som jag först idag förstod vart den låg. (en park alltså, för dom som inte förstår) sennnn ska vi rulla vidare till club metro där FEKKENATIONET kör på. haha eller inte. jomen ahmen jag vet inteee vi får ja le hur det verkaaar liksom. mums iallafall.
nu borde jag verkligen göra en engelskaläxa som e till på fredag, men imorn kommer jag typ inte hinna göra den. blöä. aja, hejjahejja. sen ska man fynda nåt ur garderoben att ha på sig också, kuljul.
pusssssssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0