I am a passenger

ASSSSSSSSSSSÅ SAMKÖR E SÅ HIMLA MUMMA!
vilka vann karnivalen liksom? jo VI! Ahahahahahhaha. BÄST. och vi sög ändå lite halv på vårat uppträdande, men själva konceptet var förstås utomordentligt!
så sjukt jävla bra. asså s1a, sjukt bra gäng.
och imornnnnnnnn. ett annat, jävligt bra gäng. brukar gå under namnet 9m. typtyp. helt okej pojkar å flickor. typtyp. graninge för andra gången denna vecka. imorn alltså. IMORN. asså på lördag. asså denhär veckan på lördag. jahanä asså imorn! ne jomen imorn till söndag alltså.
mmmm, detdär e bara kul när man säger det.
aja. tycker det va rätt soft när hela (alltså verkligen hela) kungsholmen (eller asså eleverna, ehehe) förflyttade sig från skolan till tunnelbanan och det blev stopp i trafiken. och tunnelbanan svämmade över av glada utklädda elever. lite galna också. chill grej. mums.
tyvärr har jag inge bilder, men lite lär väl komma upp på fejjan.
idag, eller ikväll, e jag hemmaa. för min faderabraham fyller år. och så ska jag ju va i slussen 9 imorn så jag pallade ändå inteeee.

nu ska jag titta på film. herligt. e. e e fint vettja.
joppe hatar vettja.
hej.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0