hoffffff

heeeeeei!
aaaaah. åh jag saknar göteborg. bara lite sådär hoppla.
igårrrr var ju tanken att jag+hela världen skulle på hoffe på grönan. men nejrå, vakterna blev galna och släppte inte in alla för det va FULLT. jag kom dit någon gång typ sju. jag hade grönt kort men inte min vän emma, så vi tog en kölapp för å köpa det. och jorå, då vare nummer 76 som "betjänades" (heter det så, jag fick för mig det), och på våran nummerlapp stod det 689! wihooooooo tänkte vi. så vi chillade runt där utanför, träffade jocke, niklas och edwin i vår klass. träffade elle, hanna o sofia, dom berättade en galen historia. nej det var inte galen, men en stund varen det. träffade myr och frost, sen kom simpishund. efter hundra år typ, så fick vi hannas kölapp istället för hon skulle inte gå, och så helt plötsligt tyckte alla att det kändes ovärt att gå typ, för det va så fullt och dom skulle börja spela om typ 7 minuter. TILLSLUT efter att vi hade varit framme vid kassan och bestämt att inte köpa någon biljett så stänggggde dom alla kassor och så vart det slutsålt. då traskade vi runt där och plötsligt var det en tjej som ville köpa mitt gröna kort, och det fick hon, för 300 spänn, vÄRT. och så trängde vi oss fram till entrén,alla va galna, tjejen som köpte kortet var den SISTA som fick gå in. och i samma stund som hon gjorde det räckte hon över 300 riksdaler till mig. wiie.
och efter allt detta så åkte vi resterande till waldermarsudde där befann sig en hop med södra och rytmus barn. sen åkte en del av oss tillbaka till grönan för att träffa clara, simon, anna, och heeela det gänget. och vi skulle ju fira elle, men hon försvann. så istället gick vi till en jätterandom park? nä typ pytteberg och satte oss där ett bra tag. sprang till 7-11 åt macka. sprang tillbaka. regnet kom. jag och emma gick. typ. ah. lite så vare typ.
:)))) najs, men inte det bästa, hah. men chill iiiiiiiiiallafall.

Postat av: jegg

jag.

2010-09-11 @ 13:28:26
Postat av: jegg

älskar

2010-09-11 @ 13:28:33
Postat av: jegg

din

2010-09-11 @ 13:28:39
Postat av: jegg

blogg

2010-09-11 @ 13:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0