here we go again

hei.
e trött. förstår inte varför jag egentligen lyssnar på min "ENERGIGIVANDE"-spotifylista. jag blir typ tröttare av den. gah. idag va chill dag, lite jobbi. hade musik, svenska,  matte. musik va chill, lite otagg bara. svenska va naajs, jag gillart. matte va helt ok, fick dock inte reda på mitt diagnos resultat, SeGT. efter school tog jag la buss med emsi till la sluss. där gick vi skilda vägar. hon till götis och jag till drottninggatan. träffa koffe, vi sega runt i affärer, jag köpte en tröja, gosig, gick runt lite vid partistugorna, tog/fick flyers. mmmm, jag älskar å läsa dom. mums. imorn ere insparksfest, jag e faktiskt tagg. inte GALET, men typ ganska lagom. det verkar bli nåt innan också, najsbajs. måste kanske hitta på nåt å ha på mig, fast hahah, okej jag orkar verkligen inte, tar nog nåt väldigt osatsigt och trist, men orkar verkligen inte. nu borde jag verkligen plugga typ. blö. eller göra smoothie, gotte!
asså åh. hata att salem ska va med på niornas julkonsert. eller asså, kul för dom, men TASKIT mot oss (gamla 9m) blääääöö. ja e sugen på gbg, mums, saknar.
klassen e bra iallafall, jag blir gla av dom.
förresten vill jag verkligen rösta! vad exakt har jag inte bestämt mig än riktigt. men jag vill ha rösträtttttttttt, segt! men jag ska rösta i skolvalet fallafall.
pusi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0