hemskt

helt sjukt hur mycket jag hatar facebookstatusar som typ "Fattar inte hur jag kunde lita på dig igen. Du svek mig två gånger, och det va två gånger för mycket" och typ "Du ser inte ens hur jag mår fastän jag är i din närhet hela tiden, du är så jävla falsk och självupptagen, skulle aldrig litat på dig" asså ah, okej, hahahha. fina. men NI FATTAR. typ sånna. JAG FÅR PANIK LIKSOM. det var typ okej att skriva sånt på playahead, MEN PLAYAHEAD DOG. varför ska man infektera facebook med så hemskt trista, "ute", irriterande, JOBBIGA statusar? oj jag lät som en 12 åring, hej. okej, nu kändes dethär inlägget bara löjligt. hHAHAHAH. ja e så töntig.
okej. jag hatar dom iallafall. får spasmryck. jag älskar ordet spasm förresten, det är så härligt att säga. lite som typ "helvetes jävla skit", eller "FITTA" typ.'
hejjj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0