hej hopp

BLÄÄÄÄÄÄÄ. jag hade skrivit ett helt inlägg sen råkade jag helt magiskt råka trycka bort det på nå vis.
så nu blir mitt superglada inlägg inte lika glatt.
bra dag iallafall, idag alltså. kör va mums. och det SUPERFINA höstvädret gillade jag. först massa regn, bara regn. sen himlllllla fint solsken. som fortfarande skiner. åh. fint.
egentligen borde jag va halvhysterisk för mitt piano börjar om nästan mindre än en timme och jag har inte övat BLABLABLABLABLA. ni vet hela bajset, som vanligt. MEN jag ska försöka att inte ha såndär pianohysteri denhär terminen. det får bli lite som det blir bara. WIEEE. fast så kommere inte bli. JOOOORå. nej.
aja jaja.
imorn ere iallafall kör, ÅÅH JAG E TAGG. och innan det ska jag träffa min finafina vän notinvillage. iiihii
och innan DET ska jag ha idrott, konditionsträning. MYYSEE, BÄÄSTT <3<3<3<3<33333333333<3<3 datorhjärtan e dom finaste.
ojjjjj jag borde äta. hoppli.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0