get to the sea

hejjiiii1
hmm. wikiwaka. oo tjotjom, tjotjombaela, ewanjeli! cp låt vi sjöng första dagarna på kungsi, vill sjunga igeennn. mysig. dock vet jag inte alls texten riktigt, (som inte är en text, bara lite cp) så förmodligen skrev jag fel ovanför. ahrå.
igår var jag på "reunion" med 9M. fast alla va inte där, as usual. meeeeen det va najs ändå. heelt cp som vanligt även här ja. asså hahah. jag orkar inte berättaaaa. men bäst var väl dom lite mystiska upptågen. när vi letade efter vissa mänskorrrr. haha. bilderna nedan är baxade från joppe. fast det var fördetmesta jag som tog dom endå, hah.
efter sov jag hos ejeby. med claris och paulie som hänkade på bussen.
gos. nu e jag här. zu hause. ska typpppppp börja plugga, geografi. prov på måndag. notera börja. sablans.
'hipplohapplo. och så hittade jag liksom inte kenny begins på mediamark - söG.
aja. pussi

(alla bilder blir lite halva..)

        


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0