flera sidor av samma man

tjena. hheh.
sitter och lyssnar på peter jöback. för att: man blir glad av honom. han e gulli. när jag hör "stockholm inatt" tänker jag på froste (och 9m, den känns väldigt 9m:ig). när jag hör du har förlorat mer än jag tänker jag på intagningsprov och när vi sjöng för varandra i lilla aulan OCH hemma hos jopsi. när jag verkligen älskade hans musik-eller asså inte SÅÅÅ mycket men lite när jag va liten. att jag å mina syskon tyckte han va gullig när vi var små - jag sa alltid att jag var hans lillebror (låter förmodligen fetma tråkigt och fucked up, men ah, då fattar ni bara inte..). tänker på my också, kommer ihåg att hon tycker om honom, på ett gosigt sätt liksom. "she" påminner mig om någon typ vårkonsert? i åttan när en nia sjöng den. av någon konstig anledning tänker jag på berwaldhallen när jag hör "guldet blev till sand", har ingen aning varför.. tycker "är dethär platsen", "jag blundar i solens sken", "gör det nu" är fina. "sommarens sista sång" påminner väldigtttt mycke om sommarn. "higher" får mig att skratta, hahaha, min syrra tyckte den låten va fett cool när hon va liten.
(:

idag har jag geografiprov, det gick typ bra. fast jag kom på efteråt att jag lyckades glömma fylla i svar på en fråga. och så skrev jag lite fel här å där förmodligen. ett som jag vet om iallafall. ajaaaaaa, palla va sur. (som jag va lite tidigare idag) jag hade engelskaförhör, gick bra, hahahah - "en litenliten lapp" kul.
tyskan va chiiilllli. typ. fast jag sög på verb, för jag hade inte gjort läxan.
men NU ska jag äta.
purrE

hehehhihihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0