en söndag

hej.
idag gick jag upp halv nio, för att åka till kyrkan en timme senare. kören skulle vara med på högmässan. eller rättare sagt, en tredjedel av kören. nä okej, nästan halva. typ. det va chill, lite mysigt typ.
efter det pallrade jag mig hem. åt en nyttig, fullkornsavokado macka. god var den också. och lite sånt. började mycket duktigt plugga. och det har jag gjort ända sen jag kom hem. förutom ett litet middagsavbrott.
ska fortsätta plugga nu. för ååh, det är så himla svårt att veta skillnaden på när man VET saker och när man FATTAR saker. så blä. jag gjorde lite frågor till mig själv förut, som ska jag plugga innnnn!
imorn ere skolfoto, geografiprov, tyskaverbförhör (som jag inte pluggat på) och engelskaglostest (som jag inte pluggat på). men det löser sig!
purr
(förresten tänkte jag först lägga ut tre andra extremt fula bilder, på ett äpple, mitt plugg och en tekopp, fotade med min mobilkamera förstås och fixad med min mobilkameras c00la effekter. men sen ändrade jag mig, det var så fruktaNsvärt fult.)

ett cp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0