en ond punkt

hejJ min lille blogge.
jag har inte skrivit på TVÅ DAGAR. skandalism. hannibal. han e fin.
just nu känner jag mig lite trötgröt. känner för å gå å pysa. men måste skriva en "SUMMARY RESPONS"!
hepppepp! jag skrev nyss en finurligtklurig gåta på min facebook status. en såndär som man skulle kunna säga "DEN HARU 'Nte HÖRT FÖRR VAAAAA?". och grejen (ÄR DEN) att det har man förmodligen inte. faktiskt. den e bra iallafall. you should check it out.
förresten tycker jag GLORIA är finast i mässan. pianodrilllllet e liksom hysteriskt. bra.
hejjihejji. idag hängde jag lite med min svimmpolare anna.!!.!..!.!.!....!. fint.
nästa fredag har jag samhällsprov. OCHILL. hheheh. men faktiskt. mycket. imorn däremot, har jag kör. med ALLA ETTOOOROOR. körettor alltså. S1a, N1b (skriver dom först för jag gillar dom mer än a:arna, troligtvis för att jag aldrig träffar dom andra nästan) oCH N1a! MYICKE BRAE.
tänk om man va dansk. bara rakt av sådär. låter rätt najs. danska är brutalt fult språk egentligen. fast ändå lite gulligt liksom.
jag har en mindre, MEN värkande värk på en liten punkt på ryggen min. ack å ve.
nemen nu tänkte jag allt gå ner i köket och ta mig en läxstund! (alltså äta flingor med choklad i - JA den sötaste sorten av Kellogs (parantes två - ALLT E MAMMAS FEL, red berries va slut (parantes 3 - HAHAH JAG RÅKA SKRIVA "red berries va sjuk" först, HAHA) så hon fick köpa den me choklad i också!))

hare så kult på resturangen, kompis.
fett Oanvänd line?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0