bring it back

don't take it awaaaaaaaaaay from me because you don't knooOW what it means tooooo meeeeeee.
oj va vi har sjungit. gal1. fast ja e typ fett tagg på cp högmässor o cp höstkonsert me kören. muMs. jag hatar "kören". dom e liksom ingen kör. "dom" e dom bara. 9m. ojjjjjj va tjatigt. okej dö i en hög. hej!
ja tror ingen fatta.
graninge var iallafall en blandning av HEMSKT och LOVELY. mest för att det aldrig kan bli normalt när "9m" eller vafan vi nu heter, gör nåt. ett dygn och vi hann vi helt cp. stört egentligen.
aja jag saknar, hursomhelst.
imorn ere skola och jag kunde inte vara mer otaggad just nu. otagg på sKOLA och PLUGG. inte världen. alltså klassen. människor. levande varelser. bara så everybody got it right.
GAAAH. nyss var det en GALET stor geting inne i mitt rum, PÅ RIKTIGT typ 6 cm, AHH. min mamma fick rädda mig. för han va HELT galen på RIKTIGT. SHIT.
men oj. nu blire sådär som det brukar att jag skriver klart inlägget hundra år efter jag började det. och då vill jag bara sluta skriva helt plötsligt. så ah. see you sooooooooon.
HEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0