12 år.

jag får typ panik när jag ser denhär.
hittade denna barnvaktslapp på ica vid busshållplatsen utanför min skola.
det syns inte så bra vad det står, men det viktiga IRRITERANDE som står är typ:
blablabla, vi är två tjejer i 12års åldern som älskar barn, blablabla, vi kan vakta barn från 3-7 år, blablabla, vi tar 100 kronor i timmen och 150 kronor i timmen efter 20.00.
okej.
1. DOM ÄR 12 JÄVLA ÅR! HERREgud? FÅR man ens vakta barn när man är tolv? asså småsyskon funkar ju, mEN ANDRAS? jag skulle inte lita på en 12 åring. särskilt inte två.
2. såklart dom bara kan vakta barn 3-7, 8åringar är ju lika ansvarsfulla som 12åringar så det är ingen poäng med å vakta dom om man själv befinner sig vid tolvsnåret.
3. 100 RIKSDALER I TIMMEN? är inte det sjukt mycket? dom jag känner som barnvaktar tar 70-80 och dom är typ 15/16 år.HALÅ?
4. 150 SPÄNN efter ÅTTA?? vad hände där liksom? JO SÅKLART DOM GÅR VÄL OCH LÄGGER SIG NIO, SÅ ÖVER ÅTTA ÄR EN FAAARLIG TID. DÅ BLIRE DYRT!
och dET ALLRA VÄRSTA:
5. 2 av 5 lappar är TAGNA? VA liksom?

jag får lite damp. som ni ser.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0