who's gonna save my soul

hej alla cpn!
jag e hysteriskt trött. men dagen har varit fin.
gick upp vid nio. tanken var att chilläta frulle och plugga typ.
kollade istället på national geographic och åt frukost i en evighet, tills min vän moa tyckte att vi skulle ses en kvart tidigare, så då fick jag lite brått för jag skulle hinna med tåget innan. vid tolv någon gång befann jag mig hemma hos bea, tillsammans med moa och efter en stund även madde. vi spelade in en fantastisk film om en sten. till geografin. vi är typ (förmodligen) den enda grupp som är färdiga med uppgiften första utsatta tiden! (fast det kommer kanske bli framflyttat till torsdag istället för imorn) men vi e fett bra iallafall.
efter filminspelning for jag till nacka kyrka, där resten av eftermiddagen spenderades. en himla bra konsert blev det. åh, fina 9m. (palla skriva typ "ex 9m/riktiga 9m" NI FATTTTTAAR)
efter det åt jag lite halvmiddag, plugga lite lätt tyska, klinkade piano & kollade på greys anatomy på datorn.
åh jag blir verkligen typ, ledsen. min hand har riktig daMP! i typ lederna? eller nåt. den har iallafall damp, och det är asjobbigt när jag spelar piano. den bara cpar. och när jag skriver ere också jobbigt.. och på onsdag har jag nån liten cp grej på pianot, vi ska spela upp låtar för varandra, några pianoelever. av någon pedagogisk anledning.. och jag ska spela nåt gammalt bajs som jag kan, för jag orkar inte satsa som alla andra små cpn. oj va bitter jag lät, men det e bara för att min hand e cp. det e verkligen jobbigt. och tack vare den kommer jag spela fel. eller nåt annat kul. för jag älskar att make a big fool out of my self.
nu ska jag duscha, läsa i min engbok och sen sova.

puS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0