950 inlägg

här har ni dom! mina 8 headrar genom tiderna. hahah. det var inte så många som jag hade för mig.
dom två första är nog mina favoriter. dom e gulliga. den tredje är så jävla ful, HAHAH. fyran&femman är lite deppiga. sexan e lite halvtöntig. sjuan är så himla gosig, jag saknar italien helt galet när jag ser den. och åttan e lite tråkig men fin. nu ere dags för en ny. jag anar att den kommer bli ganska oambitiös. typ som åttan. men kanske lite roligare. skare vara med natuRE bilder eller EGOpics. eller blandat, eller bara bajs kanske?
how to do?

       

Postat av: ejbybyeybeybe

ÅÅåååh, mina favoriter är tvåan, sexan och sjuan! :) :) <3

2010-10-24 @ 20:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0