värt

bilder från en kväll i september. fett värd kväll. jag pluggade tyska. fast det va liksom chill. mamma kom med en bricka med kaffe&bulle. det var mörkt ljus i köket och pappa tittade in från teven och sa lite halvgulligt att jag borde använda bordslampan för att "det inte är bra för dina ögon att plugga i sånt ljus". det struntade jag i. för allt var så värt. ljusen, brickan, färgpennorna, tillomed tyskaverben. det var så värt att jag tog en liten extremt kul bild på mig själv. lite fjorrig kan man uppfatta den. eller töntig (haha anna) eller nåt annat. men det gjorde inget för allt var värt. dessutom övade jag lite piano. utan press. sjukt värt. och så hittade jag en såndär sugpropp. som tydligen mamma hade köpt. jag tyckte den va lite rolig. och den kändes fett värd.
sånna kvällar är fina.

    

Postat av: offfffffffffff

myyysi.

jag har också en sån där penna och sudd! hihih.

2010-10-23 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0