SNÖN ANLÄNDE IGÅR TILL HUFVUDSTADEN

igår kom snön. sådär 22 oktober. chill.
äh. jag e inte så bitter. vi visste redan att världen kommer gå under snarast. så varför inte lite snö i oktober? en dag som denna orkar jag verkligen inte bry mig. och snö e rätt chill. kallt & mörkt är det ju redan liksom så snön piggar bara upp lite. det enda jobbiga är om det blir slask, HATA. och is är liiite klurigt när man dansar ner till tåget, men det funkar. lite jobbigt är det förstås när man ramlar inför halva världen, men ja, det funkar. och sen tycker jag det e lite synd om de stackars löven som finns kvar. det är trotsallt ganska mycket. och dom fryser ju. när det kommer snö pårom. och höst är förstås finast me bara löv, utan snö. men jag antar att man måste acceptera att hösten är fin men rätt kort. nu e vintern här. den e ju bra den med.
BILDBEVIS.

     



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0