nyhetens behag den älskar jag

hej hopp.
idAg. har jag haft samhälle som va ganska najssssss. typ. fast jag va trött. galet. och engelskan. den var verkligen HYSTERISKT tråkig. och tora var sur, och galen. hon hatade alla. och jag var liten och rädd. lyckades läsa säker två meningar under 30 minuters tid. jag letade efter svåra ord för att fördriva tiden, dessa slog jag upp i en ordbok i hundra år. oj cp svenska. aja, hah. sen hade vi lunchhhh då vi drog oss cirkus 20 meter ifrån skolan till den minimala ICA'n, där köpte vi ett helt paket med marsglassar som vi kalasade på!  gottt va det. sen hade vi kör alla körettor. det va härligtttt. vi hade ju micke också, ååååååh jag vill ha honom. jag hatar bengt, mer eller mindre. micke e cp, men betre.
avslutade med matte, och sist men inte minst sjöng vi med markus, min mattelärare.
efter skolan hängde jag med gegge. och litegranna ejeby också.
vi satt iallafall på ett fik i gamla stannnn, chokladkoppen? tror jag det hette. ÅÅÅH. gullen. mums. och en galen engelsman? eller typ nåt annat, engelska pratade han iallafall, som typ ALLA andra där, han snöt sig iallafall högt och tydligt och jegg blev galen och rädd, kastade hela huvudet bakåt åt hans håll och skratt utbröt från våran sida. han började långsamt dra ner näsduken och frågade oss gång på gång varför vi skrattade. ENVENTEN var han, bara fortsatte fråga hela tiden, fast ingen av oss kunde svara, när vi var upptagna med att lugna skrattet. men han va cp. och det var typ alla där. fast det va härligt :D
HÄR:


bebe

mmmmmmmmmmmmihihii.

(det va inte så slafsigt som det ser ut..)

Postat av: Anonym

DU BORDE GÖRA ETT FBALBUM MED ALLA BILDER PÅ KILLEN!

2010-10-02 @ 16:09:49
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0