mass for choir, strings and piano

hejochhå.
ja. lördag. vad hände?
vaknade upp hyffsat pigg till ett först helt grått rum och senare ett mycket mer solskensfyllt sådant.
någon gång under frukosten fick jag värsta trött-attacken och den har liksom hållt i sig hela dagen. åkte vid 12 till fotografins hus med pappa och därefter moderna. jag ville så himla gärna vara full med energi och springa runt ute i höstvädret (som var galet fint) med någon eller några fina vänner. men detta tillät inte min trötthet, brist på kreativitet och pluggångest. så istället bar det efter museumbesök och ett kortare maxibesök hemåt. där drack jag nyköpt grönt blåbärste som var alldeles för gott. så jag stannade i fåtöljen framför teven alldeles förlänge. i flera timmar satt jag och kollade på olika naturprogram på olika naturkanaler jag funnit nu när våran tevesladd äntligen blivit lagad och boxen funkar igen. naturprogram är förövrigt fruktansvärt svårt att lämna när man väl börjat kolla. och himla bra och fina är dom också. efter typ två timmar låg jag i fåtöljen i någonslags fosterställning och varvade mellan att sova och drömma små konstiga drömmar och halvvakna och höra någon naturpratare prata på teven. efter ytterligare en timme kanske, hörde jag hur dom började prata om valar och blev nyfiken. satte mig upp i fotöljen och började inse att det kanske var dags att lämna den nu. detta genomfördes och istället sprang jag upp till min vän datorn! hejja.
och snart ska jag väl äta middag kan jag tänka. sjukt produktiv dag kort och gott.

Postat av: offfffffffff

Åh, kan jag få smaka på ditt grönA blåbärste? :DDD <3

2010-10-02 @ 21:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0