it's a shame the way you messing around with your man

HEJ VÄRLDENS TROGNASTE BLOGGFÖLJARE. tack bebisar (typ jeggo, off, ejeby, jopsi, ståhl?, löf, helle, och nån mer kanske?) för att ni tittar in på min trista, oaktiva blogg. DET SKA BLI BÄTTRING. men jag har varit lite borta från datorn. eller iallafall i längre stunder. IMORN däremot. planerar jag att pallra mig hem direkt från skolan för att chilla galet. och försöka plugga lite. länge sen.. OCH ladda upp bilder och blogga!! wiiiiie.
HEHEHE.

langar en halvt random men ack så STILIG bild på min vän åke. som jag inte träffat på 19,3 år. it's a shame.
OCH FÖRLÅT JEGGI FÖR ATT JAG FÖRSTÖRT DITT LIV FÖR CP GREJEN :((((((



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0