high above

när jag tänker på samhällsprovet som äger rum fredagmorgon 8.20 vill jag verkligen (nästan) hoppa från min balkong (typ två meter ner till marken). eller nåt annat våldsamt.
fast lite bättre mår jag ju av dethär: (körens prestation idag på högmässan i kyrkan, fördmodligen det absolut fulaste jag hört, iallafall vid 1:28)

hahahahhahahhahah. så fruktansvärt fult. förlåt men det var det verkligen. jag va iallafll inte med hahahha.
men ah. idag har jag lekt duktig när jag fick ett städryck i typ tio minuter som svalnade lika fort som det satte igång. annars har jag ätit lite då och då, kollat på National Geographic, pluggat PYTTElite, övat PYTTElite piano, och jaa, såntdär typ.
känner mig riktigt duktig.
NU SKA JAG FANIMEJ PLUGGA PÅ TYSKAGLOSORNA SOM ÄR TILLS IMORN! och har engelskaglosor också ja..
hejhopp

Postat av: offffff

HAHAHA ÅH JAG VET, DET LÄT DETSAMMA PÅ REPETITIONEN, HAHAH. JAG LER DÄREFTER SER DU DET? Jag ville skratta. Hahaha

2010-10-03 @ 21:25:14
Postat av: Clara

Jag ser bara att det är jeggan som håller på att börja asgarva för att det är så fult. Men gulligt också!

2010-10-06 @ 13:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0