hej

hejj
jag e trött. måndagar e helt ok men rätt långaaaa.
svenskan&engelskan va trist. lunchen va halvgo. geografin va bäst. rätt chill och dessutom uppskattades våran redovisning av våran sten, haha, vår film :D
efter det hade jag tyska som va seeegt. och två cpnummer ringde, men jag kunde inte svara.
nu sitter jag här och kollar på australien masterchef. mumma.
borde väl plugga, som vanligt. har inge vidare lust, typ.
jag saknar sommaren. även fast vinter&jul är bra det med, mysigt och sånt. men sommarn, den va för himla bra asså. gotland och sånt. nä nu ska jag plugga matte.
purr


Postat av: bild nummer 10

TA MIG TILL DITT LANDSTÄLLE OCH SOMMAR NUUUU! <3

2010-10-25 @ 20:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0