grisen galen galestropp

anonym, ja kaffe är estet????? särskilt när clara dricker det.
och tanter, ja. vad ska jag säga. I have a thing for them!
hej sirap i paris!
här sitter jag. framför datorn. med fyrkantiga ögon. (nivet sånna man "får" när man kollat på teve, fast jag får det av datorn förstås) eller, egentligen är dom mest trötta kanske..
har idag haft en chilllll dag typ. tyska va lite segt, blev ledsen av läxan jag fick, trist. matte va najjjs, jag o moa var snabba. som blixten. kör var som vanligt, hahahahhahaha. cp. men kul! typ. ehhmmm. ah, geografi va sKÖNt. vi kolla på film. som handlade om jorden och hur mycket vi förstör den. alltid lika uppfriskande! wiie. fast den va bra. grYMT snygga bildeeerrrr och så. på bussen hem var jag en bitter jäkel. fast detta berodde endast på den brutala huvudvärken som plötsligt bröt ut och min himla stress inför samhällsprovet på fredag. som jag har nämnt hundra gånger kanske? najs.
okej panik. NU SKA JAG PLUGGA. HEJJJJJA!

HÖSTBILDER, (HAHAHHHAHhahaheheh) med kireeleison. och anton på slutet där.
   


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0