ditt nöt

HEJ! here I am onces again, blaballlllllllsdksasn. hehihi!
igår var jag med TJEJÄRNA nedan. vi bakade chokladbollar. och sånt där man gör. det va great. jetebra.
anNArs. har jag varit på löpis hela helgennnnn. och i fredags var jag supersnabbt förbi chokladfestivalen. 
i tisdags hade jag konsert, me kungsi. det gick faktiskt asbra :D iiiiiiiih. och helle&koffe kom som "nackastöd", det va najs. dom e bra! annars va hela världen cp på ett positivt sätt! ihasif. 
hmm. jag vet inte riktigt vad jag ska säga. sånna här snabbspolningar genom flera dagar är cp. inge kul å skriva om. idag såg jag en fantastisk sak i matsalen. hade ingen mobil att fota med men det gjorde ejeby åt mig! fast vi glömde blåtanda den till min mobilusk så jag kan inte göra ett inlägg om det. imorn kanske :) 
JAG HAR FÅTT TILLBAKA: ett samhällsprov, ett matteprov, ett idrottsförhör. och ah det va väl det. sen förra veckan alltså. det har gått brae (:
DÄREMOT, hahahhahaha. gick det INTE bra på idrottsförhöret idag. hehaha. hoppas verkligen jag inte får ig. man behövde 15p för att gå g och typ 22 för vg (kan inte få högre än vg). men jag tror jag KANSKE kan skrapa ihop typ 13 poäng.. hahah. aja. skit samma. jag fick vg på förra! och idag när jag skulle hämta en stenbok med min geografilärare (som alltså är min idrottslärare också), som jag glömt ta förra lektionen så tog jag den ur klassrummet innan han kom dit. sen tänkte jag att det är bäst att säga att jag tog den, så jag pallrade mig allra längst ner i huset och kom till hans arbetsrum PRECIS när han tänkte stänga dörren, men då kika han ut huvet och så sa jag att jag tagit en bok redan. han blev helt galen typ, eller LÄT helt galen och sa BRA ANNA. BRA! VI SES ANNA. då fick sådan där cp röst när man vill svara HEJDÅ eller TACK jättenormalt och trevligt (typ till en kassör om ni fattar) men man får bara fram ett pip av någon konstig anledning. och sen gick jag. nöjd. det var det om det. NU KOMMERE MERA BILDEEEEEEEEEEER.
purr!

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0