köttsubstans

tjafan.
hela helgen lång har spenderats på offans landställe, tillsammans med henne & jops.
gos, var det. vi tjockade, kolla på juno, vandrade ute i kylan i typ en halvtimme då joppe han dö i vattnet 2 gånger & offan besteg berg, spelat underground världens bästa spel, upptäckt köttsubstans, pluggat 1 hundradel av vad vi (jag) borde gjort, skrattat åt joppes döda fot, bastat hahaha, sjungit failmunksång, ahhhhhhhhhhhhh typ. lite sånt. nU ska jag faktiskt göra den sista engelskaläxan som jag ligger efter i! wiiie. hade typ 4 olika engläxor som skulle vart inlämnat sen några veckor tillbaka, har nu betat av dom mer eller mindre. bara 1 more to go! sen ska jag kika på min gulllllllliga älsklingstyskaläxa. mums.
sen ska jag hitta en vattenkanna att dö i!

mmmra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0