pyro

hej jordens alla cpn.
idag har mitt humör skiftat form såhär:
1. trött men ganska glad.
2. galen, lite opepp, men ändå pepp
3. seg
4. irriterad men lite glad
5. trött och sur
6. ångestfylld upp till tänderna
7. gladgladglad och lättad
8. glad men återigen liite ångestfylld (men inte alls lika mycket)

orsaker:
1. hade precis gått upp och var tvungen att hinna äta frulle, klä på mig oCH fixa matsäck innan jag skulle gå till tåget. jobbigt.
2. åkte med anna, anna, erik och emma till globen. på tunnelbanan ramlade jag (först ramlade jeggan på mig) två gånger. eller egentligen hela tiden. först i en hel skock med människor så att alla dog. och sen la jag mig i brygga över två säten och kastade mig upp igen. opepp på repet men pepp på energin jag fick av mina bebisar.
3. seg för att repet började segt.
4. irriterad för att det bara blev segare men ändå glad liksom
5. ville bara hem efter jag repat i 7 timmar. det va så SJUUUKT segt. och onödigt.
6. påväg hem och hade ångest för dagens piano och allt plugg.
7. efter pianot som gick braaa, det va tillomed kul! jag blev gladgladglad.
8. fortfarande glad men återigen lite ångest efter att ha kollat lite lätt på svenskan. (har prov på tisdag och kommer inte hinna plugga i helgen typ bläöö)
DÄR HAR NI DET! så liksom.

såhär börjar ett kapitel i min svenskabok.

i like.

nice titlar.

dom ba dog.

Postat av: Anonym

hihiho! jag älskar din blogg hrohthoarh!

2010-11-13 @ 17:01:28
URL: http://jegganitis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0