the curious incident of the dog in the night time

hej. slutade 11.10 idag. chill.
spenderade hela eftermiddagen med&hos anna. med undantaget när vi gick på promenad till Riddarholmen. (kallt men mysigt) vi pluggade tillomed lite, senare. sen vare diskantrep och efter det halva kören kvaaaaaar. fick skjuts hem av mor och vi handla på maxi påvägen hem. mycket intressant och händelserik dag med andra ord. just nu sitter jag ock knåpar ihop lite typ stödord, eller nåt iallafall, har någonslags engelska redovisning imorn på en bok jag läst. ska egentligen skriva typ en sida(?) om två citat också. men det kommer jag nog inte palla..
imorn ska jag träffa joppe. på lördag ere håkan & på söndag salem. aaaaaaaaaaaaaaaaah. gosgosbäst.
nu ska jag kasta mig tillbaka till min intressanta bok.
hejhopp.

bl.a. dessa snea vackra bilder togs idag.
  

Postat av: -

men blogga då

2010-11-15 @ 16:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0