send to me

fin helg. gos me jops på fredagen. håkan på med koffe på lördagen. salem med anna på söndagen.
himlahimla bra killar. galet. (och tjejer, hehe)
åh. jag längtar så fruktansvärt till sommaren. eller egentligen längtar jag mest till 2013 nångång. när jag är mer eller mindre fri. mmmmm. finns så mycket jag vill göra typ. tills dess får jag försöka överleva plugget med liknande sådana här fina helger. det är konstigt egentligen, vad lite ord och toner kan göra.
annars så, hmm. veckorna går ganska fort. för fort när de är mindre pluggkatastrofala och för långsamma när detta inträffar. attans. det är synd att jag inte gör läxorna i tid, lämnar in dom rätt dag och sånt. jag tror det hade varit väldigt värt. kunna subtrahera lite ångest. hade inte varit fel. fast ah. det funkar ändå. så hysteriskt är det ju inte. bara jag som tycker synd om mig själv. vänta bara till tvåan. hahhah. tycker det är taskigt av min samhällslärare att HELA tiden tjata om att matte b är GALET mycket svårare än matte a. vad har han med det att göra liksom? visst, första gången var okej, även fast det inte var någon nyhet. men nu är det verkligen bara jobbigt och ångestframkallande.
nu ska jag ta igen lite gamla engelskaläxor! eller, det ser iallafall bra ut att skriva. även fast det inte kommer genomföras.
toppitopp.

  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0