make you feel my love

jahaaaaja. hej.

jag vill gå på filmfestivalen men det finns två anledningar till varför jag inte kan gå:
1. det koSTAR för mycket. eller det är ju inte så fruktansvärt dyrt egentligen, det är bara det att alla små enkronor jag kan hitta måste jag ha till julklappar. det lär bli en hel del i år.
2. jag har absolut ingen tid. :( antingen måste jag plugga till nåt cp prov, eller så rymmer jag från det och typ fikar bort pengar med ejeby, eller så träffar jag någon annan liten cpmyra. som e kul.

påtal om julklappar så kommer mina verkligen bli Ofyndiga i år känner jag.
jag vet VERKLIGEN INTE vad jag ska köpa till alla, och till exakt vilka. man kan ju inte köpa till alla liksom.
hmm.

igår träffade jag ett litet cp gäng. mina små cphoror helt enkelt. (för ni få som inte förstår detta uttryck och läser min blogg ursäktar jag.) det va faktiskt riktigt gos. ibland blire ju lite fail när alla blir galna men igår vare inte fail! vi endade upp hos claris, och när jag skulle hem lyckades jag missa mitt tåg och fick promenera och stå still i en hel timme i 12 minus grader. men det va chilli. när jag kom hem var hela min kropp av is. men det va chilli.
idag ska jag plugga tills jag dör och sen ge mig ut i kylan till GSSSSS (innerstadbornas c00la förkortning för Gamla Stan!) där ska jag helpa anna innan hela (förhoppninsvis) 9mi kommer för att gosa!
wiiiiiiie.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0