hard sun

hej.
nu har jag: åkt bil i sex timmar och sovit minst tre av dessa, lyssnat på massa bra musik, äntligen kommit fram till landet, ganska direkt traskat ner till min kusin och gosat med albin, hjälpt mina otekniska föräldrar med internet och teven, vågat mig in på toan igen efter att ha hittat en GIGANTISK skalbagge (som det senare visade sig vara stendöd), velat lägga mig på gräset och titta upp på molnen men ångrat mig när jag upptäckte hur blött det var, velat ta en promenad men ångrat mig när mamma sa att det kanske är dumt att gå när det börjar bli mörkt med tanke på älgarna och så, ätit köttbullemiddag hos mormor, åkt tio meter i en bil med min kusin som snart är körkortsägare,  kikat in på facebook och återigen träffats av den otroliga tristheten man upptäcker där, lyssnat på mera musik, fått höra gossip om kungafamiljen, fått höra två tråkiga saker om två snälla människor, snorat ihjäl mig typ. ah ungefär det.
men ah snoret liksom. det tar ALDRIG SLUT. helt seriöst snöt jag mig MINST 20 gånger på mindre än typ 3 minuter. galet var det. och nyser gör jag också. och så kliar det lite misstänksamt i ögonen. (nej jag får bara inte var allergisk mot hundar oCkså, fitta)
ajaaaaaaaa. JAG E GLA iallafall. fruktansvärt trött, fastän jag inte gjort annat än sovit idag..
snart ska jag pallra mig ner till min kusin och kolla på skräckfilmer, och lite mildare sådana.

här är två vackra mobiltagna bilder av gamla bilder från mormor. den första: min syrra, kusin & jag påväg till beachen. den andra: jag, syster, kusin o syster i båten återigen påväg till någon strand.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0