här sitter jag och tänker det kan du väl förstå

här vare livat!
idag. har jag varit hemma. är sjuk.
snor sprutar från alla håll, min hals är död, har lock för öronen, huvet gör ont.
fryser & svettas.

inatt drömde jag en JÄTTELÅNG och TRÅKIG dröm om aktier. som jag säljde typ, och det var massa fuffens och jag fatta typ ingenting. den va iallafall FETT LÅNG. tillslut vaknade jag mitt i natten och gick upp på toa och tänkte att jag kanske slapp drömma om aktier nåmer nu, men närå, nu drömde jag ytterligare en dröm om aktier, typ en fortsättning. det var iallafall astråkigt.

annars idag har jag tittat på twilight. andats lite frisk luft när jag va ute en stund här i kvarteren med syster. sen har jag ätit några pankisar. och nu har jag lite allmän ångest typ. mumma.
om typ två timmar ska jag på diskantrep. ÅHSÅKUL. fast det blir alltid bättre när man väl är där. har vi klurat ut. men nu innan känns det inge vidare. och imorn. vet jag inte om jag ska gå till skolan eller inte. fast jag måste typ. vi ska till naturhistoriska.................... fast det e gos där!
nu ska jag kanske sova lite. eller jag borde typ plugga...
purri.

det va fint väder idag.

Postat av: offffffffff

åhhh du bloggaaa! :))))

pussigull.

säljde, heheheh. gulle :)

krya på dig vetja <3

2010-11-30 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0