going on

hejjjjj.
måndagskvällen spenderades hemma hos hedda, tillsammans med henne, offan och vanja.
vi kollade på en cp halloweenfilm, åt massa tjocka grejer. men även en hel del gurka.
katten på bilden är heddas katt vilma. som är lite creepy. hon e lite cp liksom. men söt, och snäll trodde jag, ända tills hon bet mig.. heh. hon är iallafall en likadan ras som åke. fast MYCCCCCCCCCCCKET smalare. åke är verkligen ett fläskberg i jämförelse. hhhah. men trots detta tror jag ändå att jag föredrar åke. för han e gosigt tjock. vilma va ioförsig himla söt liksom. men ah. det va gos iallafall. (:
idag ska jag träffa joppe. vi ska förmodligen göra pannkakor. gott.
hepp.


  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0