frank

får man inte lite damp när det ringer några riktiga små cp nummer till ens mobil och man antingen inte vågar svara eller har missat samtalet? det får jag.
som nu till exempel. så ringde liksom 0150488216 till mig. asså hur cp kan det bli liksom? numret e så cp att det inte ens FINNS på eniro. jag blev rädd och vågade inte svara.
imorn ere heldag på den gigantiska golfbollen. eller inte påPÅ liksom. vi ska faktiskt hålla oss inuti den. trotellerej. hmm, jag saknar typ forum lite. ångestfyllda forum typ <33<3<3<333 heheh. spasm. och så saknar jag 9m. hela cpGREJEN liksom. och offan liksom, när träffade jg henne senast? GALET? och typ ah. massa andra små cpfigurer. ojojojOJ. imorn har jag piano. mummmmmmmmmmmma. gissa vad jag inte har gjort? hahahha. kul. idag har jag däremot varit hemma hos ejeby med börg. vi åt tjockt. sånt man gör med dom typ. gotttttt. gos. sen traskade jag och börg till slussen. och mina fötter dog typ 3 gånger och sen ytterligare typ 4 ggr påväg hem från tåget..
är inte frank typ ett ganska sött namn ändå? först hatar man det typ. men sen så ba, nä. det är rätt gulli!
nu ska jag dö.
av ångest. heheheh.
loVe UUUUUUUUUUUUU.
cpcpcpcppcpc.
jag älskare.


Postat av: Ofelia

jag hålllllllllllllllller med. hur länge sedan var det du träffade mig egentligen?`FÖR länge sedan. (när jag fyllde fyra år, fick jag en nalle i present. han var min bäste vän, när ag fyllde fyra år. lalla. TEDDY BJÖRNEN FREDRIKSSON, JA SÅ HETTE HAN.)

träffa mig! :):)L:):)=OPDH)GW(S <3

2010-11-10 @ 11:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0