everything you've said and done

om 44 (43 med dethär) inlägg har det gjorts 1000 inlägg i denna blogg. det är ganska mycket.
annars: hej.
idag har jag ätit pannkakor hos mormor, köpt ett par fina leggins & örhängen på jc, vandrat runt lite i affärer, fast mest inne på ica, varit nere vid vattnet och sen blivit rädd för att bli uppäten av älgar - iomed mörkret som föll liksom och lite annat bajs.
ikväll chillar jag gALET på baksidan av sverige när mina vänner fekkar sönder (c00lt begrepp-varning) på framsidan! men jag gillart. ahrå.
imorn borde jag plugga. men detta kommer nog inte hända. jag ska nog in till staden och kanske säga hejjjjjj till jessssie. mumma. jag hade tänkt skriva fett mycket grejer i dethär inlägget tror jag, men nu kan jag bara inte komma på va det va.
aja. heppopappo.

för cirkus 3 timmar befann jag mig vid denna plats.
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0