du kan ingenting ta med dit du går

HEJ!
ni lever. jag med. (emd, heh) jag hatar lol, men detdär var lite lol.
TROJA-litebajseng-luncHHHHHHHH.-BLOOD DIAMOND-hepptyska+Türkisch für Anfänger. DET VA OK i skolaN idag. väldichill. imorn börjar jag med världens bästa ämne <33<333<3<398379<3 musik. med bengt. can't wait. på torsdag har jag ekonomiprov. nästan lika kul som det låter! och på fredag sista matte-a provet. kanske ännu lite roligare. hippitipp.
nu ska jag dö. fast på ett glatt sätt.
häromdagen när jag väntade på trean från skolan satt det en tant på bussbänken. hon var ond. jag bara vet det. på bilden kanske hon ser oskylig och söt ut men hon var verkligen GALEN. hon stirrade och hade sig.
galet.


en smaskig köttkorv på ica. gott kan man tro.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0