cry when you get older

oj. hela världen ÄR verkligen ett cp!
hahahha. men det har jag ioförsig vetat hela tiden.
HEJ VILMA. (min nya läsare) ha inga förhoppningar nu ba. för ibland är hela världen verkligen ett cp, och jag är ju där mitt i nånstans. alla fattar.
asså OJ vad jag saknar popaganda. herre va rob Yn va bra. gaaaagh.
idag. var första dagen efter höstlovet. hejja. först var jag otag. helt enkelt för att jag e otroligt pluggtrött. ingen kul sysselsättning kan man tycka. men jaaaaa. hmm. på svenskan såg vi på troja och erik lekte svår. engelskan var hemskt trist en gick förvånandsvärt fort. och rasten imellan såg jag att jag BLÖDDE igenom mina leggins (nej inte lite gosig mens) utan ett cutsår jag lyckades skapa igår med rakhyveln och lite brått igår, på mitt ben iallafall. heh. så då gick jag till skolsyster och fick ett brutalt stort plåster. geografin var lite läskig, för tor e lite weird. och sen hade jag tyska. som jag kommit på att jag faktiskt mer eller mindre trivs med. asså bengt bonde e ju rolig och jag börjar typ gilla min tyskagrupp? hahaha. aja. fast jag hade HYSTERISK huvudvärk. blä.
förresten, är det inte ganska charmigt att jag har "Ett glatt humör är mer än pengar" under min fb-profilbild? hahhahah. kom på det igår. att jag hade det där alltså. när jag sa det till min syster (efter att ha sjungit på låten) så skrattade hon åt mig. jag undrar varför.

astråkig bild nu i efterhand ser jag. pallanteeeee. det ska stå "min söta mångfärgade bula".. och man ser inte ens färgerna för att allt det röda överröstar. aja. hejp.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0