amalia rullgardins hoppbulles satans högra hands lillebrors systerdotter kräktes över hela sätet

åh HEJ!
jag vet inte riktigt vad som hände. lochness typ åt upp mig. och hela världen vart cp, som den ioförsig alltid varit men nu på något annorlunda sätt typ. helT galet. meningen är inte att ni alltid ska förstå vad jag säger.
så gråt inte. eller så gör ni det. har hört att gråta ut är ganska fett. najs.
det kliar hursomhelst på mina kinder. detta för att jag idag, som de flesta andra dagar träffat min kära vän Hampus, som är en katt på typ 8 bast? kommer inte ihåg. förlåt anna, vet att jag frågade för typ 3 dagar sen.
Hampus och jag försöker iallafall med något vi kallar "kärlek på distans". detta fungerar någorlunda bra. ibland får någon av oss attacker och orkar inte bry oss om min trista allergi som alltid ska komma fram och visa sig. ett mindre sånt anfall utlöste iallafall hampis idag. han kastade sitt huvud mot min kind och strök det med hans söta nos. efter cirkus 2 minuter, möjligtvis mindre så blev min kind rödflammig och började klia.

åh. jag vill så gärna berätta mer om hampus. och om min fina helg. som var fin.
men jag insåg precis hur trött jag är. och att jag ska upp 20 över 6 imorgon. och att jag inte börjat på tyskaglosorna till imorn. ovärt kan man tänka då, men nerå. tyska en sen tisdagkväll - that's how I like it!
pussirullan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0